Tuesday, October 4, 2016

Charlotte , Nc - Student Getuigskrifte

Charlotte, NC - Student Getuigskrifte Lees wat ons studente sê: 4.8 sterre - wat gebaseer is op 74 resensies & Ldquo; Fasiliteit was groot in Charlotte. Personeel was baie behulpsaam en het gevoel by die huis; selfs al het ek gehad het om te ry vier + ure om hierdie plek om Bob Dunn & rdquo sien. Ingrid Edwards. Oktober 2015 & Ldquo; Ek kom weer op 30 dae met OTA. Ek is blootgestel aan 3 live (XLT) instrukteurs en een op die plek klas. Almal het fenomenaal. Ek het ure selfstandige leer vol in oor die afgelope naweke in afwagting van "bring dit alles bymekaar" tydens my PRO TRADER 1 kursus. Tre was een van die beste instrukteurs Ek het iets in my volwasse lewe gehad. Hy was meer as bevoeg is om hierdie klas te onderrig en het hy die inligting op 'n wyse wat almal in die klas kan begryp. Hy ontmoet mense waar hulle is en dit is moeilik om te doen in 'n klas met mense van alle verskillende agtergronde en vaardigheidsvlakke. Ek sien uit na my PRO FOREX natuurlik en is opgewonde om aan te hou die leer kom. & Rdquo; Cornell Thomas. Oktober 2015 & Ldquo; Die kurrikulum OTA en sy instrukteurs verskaf is soos geen ander. Die opsies wat ek nou om voorsiening te maak vir myself en my gesin as 'n handelaar kan gevind word met geen ander loopbaan & rdquo. Anthony Navarro. September 2015 & Ldquo; Jou verbintenis tot sodat studente om te neem nie neem 'n groot verkoopspunt. Gehoor verskillende perspektiewe sal net help om jou kennis van die markte. Dankie vir die aanbieding van die geleentheid gebruik jou! & Rdquo; Paul Hamerka. Augustus 2015 & Ldquo; OTA het die sluier gelig, die onthulling van die waarheid, en nou is dit duidelik dat daar geen "Wizard of Oz" op Wall Street. Die dryfkrag agter die markte het die banke en groot beleggings agentskappe is. Nou is ek die verkryging van die gereedskap en opleiding van OTA om my geld te beskerm en maak my geld werk vir my eerder as om die "mark makers" hou steel dit weg & rdquo. Kirby Overcash. Augustus 2015 & Ldquo; Ek voel dat ek kennis gemaak met baie instrumente wat my die geleentheid om my finansiële toekoms positief verander sal gee. Ek waardeer die eerlikheid van almal wat betrokke is in my opvoeding wat hierdie werk en tyd sal neem en is nie 'n vinnig ryk skema. Ek hou ook van die feit dat die gemeenskap se ondersteuning van die skool ten sterkste word voorgestel. . Tot dusver het die algehele ervaring was baie positief en rdquo was; Christelike Hafferty. Augustus 2015 & Ldquo; Ek het geweet dat baie van die konsepte wat hulle bespreek, maar het hulle nie gedink hulle nooit in die konteks dat hulle in relatiewe OTA sit om handel geïmplementeer. Hulle het my werklike ervaring en insig ten opsigte van hoe hierdie konsepte kan gebruik word om my geld beter te bestuur. & Rdquo; Paul Tirella. Julie 2015 & Ldquo; Ek wil graag in kennis stel dat OTA opsie instrukteurs is groot. OTA het 'n baie kundige en toegewyde instrukteurs wat enigiemand wat nie 'n idee oor die handel in 'n kort tyd kan voed effektief te suksesvol handel besigheid & rdquo begin. Danister Abeygunawardana. Julie 2015 & Ldquo; Ek is op soek na 'n lang tyd vir 'n skool wat nie net leer wat gereedskap te gebruik om handel te dryf in die mark, maar hoe die mark werk regtig en hoe ek moet handel suksesvol daarin te wees. Ten slotte wil ek hê lief wat by Online Trading Akademie! Hulle het 'n groot instrukteurs, materiale, 'n werksverhouding met die verhandelingsplatform van keuse, 'n baie goeie fasiliteit, 'n groeiende gemeenskap van handelaars, en weeklikse reële tyd en handel aktiwiteite om te leer en wins uit. Ek glo ek sal 'n lang tyd student van die Online Training Academy & rdquo wees. Jeff Reynolds. Junie 2015 & Ldquo; Die instrukteurs by OTA is absoluut uitstekend. Hul kennis en hul vermoë om die vaardighede om die onderrig arena te bring het instrumenteel in my evolusie in die handel. Ek het begin om te weet feitlik niks oor die handel en het nou 'n uitstekende basis om te groei en 'n suksesvolle professionele handelaar. Amazing. Dankie OTA. . Dit sal my lewe & rdquo omskep; Julie Merwine. mag 2015 & Ldquo; Ek het 'n hele paar klasse by OTA en die leerervaring het my nooit teleurgestel. & Rdquo; Sam Kain. mag 2015 & Ldquo; Die personeel by OTA gaan uit hul pad om jou leerervaring aangenaam te maak & rdquo. Glenn Davis. Maart 2015 & Ldquo; OTA bied 'n rykdom van kennis om te help met die bestuur van my vermoë en toekomstige inkomste. Die hulpbronne is fenomenaal en soms oorweldigend, maar ons het dit op jou vingers is bemoedigend & rdquo. Jason Espada. Januarie 2015


No comments:

Post a Comment