Thursday, October 13, 2016

Afslag Aandelemakelaar Online Options Trading Rekening Indië

Afslag Aandelemakelaar Online Options Trading rekening Indië deur Dilip Shaw op 17 November, 2015 Kortom: 'n groot deel van my nuusbrief intekenare is my vra oor die beste afslag makelaar in Indië rekening oop te maak om geld te spaar op makelaars handel opsies, futures en aandele. Wel, ek het 'n vennootskap met die beste afslag makelaar in Indië - ZERODHA - 'n baie vinnig groeiende Korting Aandelemakelaar. Hulle het 'n groot platform vir handel en byna elke ander dag hou die verbetering van hul platform. Hulle stel? Slegs Rs. 20 / - per handel (NIE per lot) beteken dat as jy 100 baie nifty koop en verkoop dit jy betaal slegs 20 + 20 = Rs. 40 / - vir makelaars). Vir die aankoop van 100 baie Rs. 20 en Rs. 20 weer vir die verkoop. Om 'n rekening oop te maak met hulle kliek op die skakel hieronder en vul hul aanlyn-vorm (as jy klik sal jy sien 8220; Kry 'n oproep back8221;. Aan die linkerkant Jy moet net in te vul jou naam, e, Mobile Sodra jy. vul hulle sal jou noem en verduidelik die res). Hier is die skakel: zerodha / oop-rekening? c = ZMPDIL Maak asseblief seker dat die bogenoemde skakel kliek en jy die vorm korrek in te vul. As daar enige probleme kontak my gerus. Ek sal seker maak dat jou rekening vinnig geskep. Sodra jy die aansoek vul asseblief koerier / spoed pos aan die volgende adres Slegs: # 153/154, 4 Kruis, Dollars kolonie, OPP. Clarence Openbare Skool, J. P Nagar 4 Fase, Bangalore - 560078 (Gauteng) Maak asseblief seker dat jy die stuur van ondertekende aansoekvorm aan bogenoemde adres direk per koerier wat hul hoofkantoor en nie na 'n ander kantoor. Anders sal jy nie onder my. Ek hoop as my intekenaar jy dit baie sal doen vir my. As jy tyd het lees die voordele van handel met afslag makelaar en kyk hoe jy lakhs van rupees kan red op die handel in net 'n paar jaar. Wat is 'n Korting Aandelemakelaar? 'N Korting aandelemakelaar is 'n makelaar wat aanlyn handel kan teen 'n baie bekostigbare makelaars, maar nie raad oor hoe om handel te dryf gee. (In elk geval het jy al ooit baat gevind deur die raad van jou makelaar? Ek het regtig dink nie so nie. Die meeste van die geld wat ek verloor het in die eerste jaar van die saak was as gevolg van aanbeveling deur my makelaar, vriende, punt verskaffers en natuurlik spekulatiewe handel .) Ek sou eerder nie advies ten minste uit my makelaar wat net wil hê ek moet so handel dat hulle geld kan maak. Dit pla hulle as ek geld maak of verloor omdat hulle geld anyways sal maak net omdat ek verhandel. So hoekom moet ek betaal 'n hoë koste om 'n tradisionele makelaar? Afslag aandelemakelaar aanklagte is aansienlik laer as die tradisionele makelaarsfirmas, bloot omdat al wat hulle hoef te doen, is seker te maak jou ambagte korrek gedoen en jy kry die beste moontlike pryse. Daarom het hulle belê hul geld in die opgradering van hul handel platforms eerder as huur finansiële adviseurs. Aangesien hulle te red 'n klomp geld deur nie te betaal hierdie adviseurs kan hulle al die besparings deur te gee aan hul kliënte. Is Zerodha Veilige? Ja hulle is. Die banke hef meer op hul handel rekeninge deur die speel van die 8220; security8221; card. Op die top van dat hulle gee 'n ou verhandelingsplatform aan hul kliënte. Jy sien hulle banke en tussenhandel is nie hul primêre besigheid. Sodat hulle hoef nie hul handel platforms te gradeer. En natuurlik die veiligheid kaart beteken dat hulle kan meer vra. Die feit is al tussenhandel maatskappye in Indië word gereguleer deur Sebi. Verpligte oudisie van rekeninge moet elke jaar gedoen moet word. Sebi kan vra vir rekeninge vanaf enige tussenhandel firma alle tye. Gesofistikeerde handelaars en beleggers verkies gespesialiseerde makelaars omdat hulle sal u voorsien met 'n beter tegnologie en dienste teen 'n fraksie van die prys. Met betrekking tot die veiligheid van jou fondse, Zerodha is 'n baie geloofwaardige makelaar omdat dit 'n direkte lid van die NSE / BSE ruil en is onderhewig aan gereelde oudits deur Sebi en die fondse word gemonitor deur middel van 'n NSE-kliënt 'n / c. Zerodha is die pionier van afslag tussenhandel in Indië, hulle is baie goed doen met 'n omset van R. 7000-8000 crores op 'n daaglikse basis. sit hulle onder die room van makelaars daar buite. Hulle het 'n 100% saamgestelde groei JoJ gehad en hul risiko beleid is streng en vaartbelynde. Ook soos genoem, 'n lid van die uitruil is onderhewig aan oudits deur Sebi en hulle basies waarborg die beskerming van jou fondse via 8220; Investor Protection Fund8221 ;. Hoeveel kan jy spaar met afslag Aandelemakelaar? Afslag makelaars is baie gewild konsep in die VSA en Europese lande. Byna 80% van die kleinhandel handelaars in die weste handel met afslag makelaars om koste te bespaar op die handel. In Indië is ook die konsep van afslag aanlyn makelaar om baie gewild omdat dit direk spaar geld op dieselfde-beurs sake wat jou anders 'n tradisionele makelaar sou betaal het. Onthou wins en verlies bly dieselfde of jy handel met 'n tradisionele makelaar of 'n afslag makelaar so hoekom meer betaal vir makelaars? Opening rekening met afslag makelaars is baie belangrik, veral as jy intraday handel dryf as jy kan beland spaar lakhs of roepees in 'n paar jaar te doen. Dit spaar geld van posisionele handelaars sowel. Kom ons neem 'n voorbeeld. Benaming van 'n tradisionele makelaar is nie korrek nie, maar sover ek weet die meeste van hulle hef op enige plek van Rs. 50 / - om Rs. 100 / - per opsie of toekomstige lot verhandel. Om die waarheid te onlangs hulle hul koste wanneer dit in November 2015 die minimum baie grootte is verhoog deur NSE. Vir die keer dat ek net die berekening van die besparing op afgeleide instrumente handel. Afslag makelaars hef 'n baie lae op-beurs (ekwiteit kontant) sowel Intraday of posisionele. Kom ons laat dit vir nou. Laat my spaargeld van 'n handelaar wat handel dryf met 'n afslag makelaar vs 'n handelaar wat handel dryf met 'n tradisionele makelaar vir 'n tydperk van 10 jaar te bereken. Kom ons neem aan Trader A handel dryf met 'n tradisionele makelaar en betaal Rs. 50 / - per lot (ek het die laer groep geneem). Kom ons ook aanvaar hy ambagte 10 baie in een handel, 5 keer in 'n maand. Natuurlik as jy 'n opsie of toekomstige koop moet jy dit ook verkoop aan die handel te sluit. Hou dit in gedagte sy totale makelaars kom by: ((10 * 50) * 2) * 5 = Rs. 5000 / - per maand * 12 * 10 = Rs. 600000 / - (6 lakhs) in 'n tydperk van tien jaar. Nou kan vergelyk dit met Trader B wat 'n rekening oopmaak met ZERODHA 'n afslag makelaar en neem dieselfde ambagte vir 10 jaar. Onthou ZERODHA koste Rs. 20 / - per handel NIE BAIE: Totaal ambagte in 'n maand: 5 * 2 = 10. Dus sy totale makelaars vir 'n maand = 10 * 20 = Rs. 200 / - net. Nou is sy maklik om te bereken vir 'n tydperk van 10 jaar: 200 * 12 * 10 = Rs. 24000 / - net. Handelaar B Spaar: handelaar B sal red 600,000-24,000 = Rs. 576000 / - (5,76 lakhs) in 10 jaar of met ander woorde 5000-200 = Rs. 4800 / - besparing per maand. Onthou geld gespaar word geld verdien. Nie die geval is die redding van duisende rupees net op termynkontrakte 038; opsies handel sinvol? Dit doen. Daarom moet jy vandag oop rekening met ZERODHA. Klik op die onderstaande skakel en vul hul aanlyn-aansoekvorm. Hulle sal jou noem en verduidelik hoe jy 'n rekening kan oopmaak met hulle. zerodha / oop-rekening? c = ZMPDIL Om eerlik te wees handel met hulle en jy sal voel jy niks om daarvoor te betaal makelaars glad. Ek het dié besparings bereken vir net 10 jaar. As jy meer handel jy nie meer te red. Natuurlik as jy die wedloop geneem sal jy winsgewend te maak byna elke maand, sodat jy nooit sal ophou handel. Ja ooreengekom, jy maak klein winste, maar ten minste het jy winste en hierdie mengsel oor die jare maak. As die koste is laag hul diens as goed nie? Geen besigheid kan oorleef deur die aanbied van 'n lae gehalte diens. As hul kliënte is nie gelukkig - dit maak nie saak hoeveel 'n makelaar aanklag - die kliënte sal skuif na 'n ander maatskappy. Geen besigheid kan bekostig om te dat. Reg van die dag wat jy die vorm invul wat jy sal die aard van die goeie diens wat hulle lewer te sien. Verstaan ​​asseblief dat afslag makelaars meestal toelaat dat hul kliënte aanlyn handel. So sy baie belangrik dat hul platforms is maklik beskikbaar is en vinnig te werk, selfs wanneer daar 'n swaar verkeer na hul webwerf of verhandelingsplatform. Die beste tyd om dit wil bevestig nie, is om hul webwerf toegang omstreeks 9,15-9,30 Dan is al Intraday handelaars sal die opening van hul ambagte en toegang tot die terrein of rondom 3,00-3,15 PM as hulle sal sluit hul ambagte. Jy kan hierdie skakel weer klik op ongeveer hierdie tyd om die spoed van die webwerf te sien. Ek is seker jy beïndruk sou wees. Hulle handel platforms is in dieselfde verbreek as hul maatskappy se webwerf. Kan ek handel op Mobile Met hierdie afslag makelaar? Natuurlik ja. Hulle het onlangs 8220; Pi8221; en hulle noem dit 8220; Indias mees gevorderde handel platform8221 ;. Hulle het ook 'n foon te handel op mobiele wat werk op beide Andriod en BlackBerry. Sodra jy jou rekening oop te maak jy kan dit e-pos vir meer inligting. Kan ek Bel en Handel by hulle is? As jy besig is om te reis en kan nie toegang tot jou laptop of mobiele vir een of ander rede om handel te dryf hulle het ook 'n 8220; Bel en Trade8221; fasiliteit. Hulle het 'n telefoonnommer met baie lyne vir 8220; Bel en Trade8221; handelaars. Net bel en plaas jou ambagte. Bel en Handel is 'n groot voordeel as soms kry ons vas en vir een of ander rede en kan nie toegang tot ons handel programme. Dit is baie belangrik vir Intraday of Dag handelaars. Bel en Handel het ook dieselfde makelaars as 'n normale handel geplaas uit hul platforms. Hulle hef per handel dit maak nie saak van waar die handel is gemaak. NOTA: Ek kry 'n baie e-posse van verskeie maatskappye om hul produkte te bevorder, maar ek het nie hul inligting in my nuusbriewe stuur, want ek het self nie die maatskappye vertrou, hoe kan ek mislei my gewaardeerde intekenare. Om eerlik te wees kan ek 'n klomp geld van die maatskappye te maak deur net verwys my intekenaars of deur om hul advertensies of skakels op my nuusbriewe. Maar het jy al ooit 'n advertensie in my nuusbrief of enige ander maatskappy se skakels gesien? Ek sal nooit daardie vir 'n vinnige geld te doen. Maar ek vertrou ZERODHA. Hul reputasie is groot, kry hulle talle toekennings. In 2014 en 2015 het hulle die beste Opkomende makelaarsloon toekenning deur BSE. Ek het 'n gesprek met mnr Salman Quraishi (AVP - Verkope ZERODHA) voor te beveel hul maatskappy aan jou. Hy het my belowe dat leidrade wat gegenereer uit my site sal hanteer word redelik vinnig met 'n uitstekende kliëntediens soos gewoonlik. Gevolgtrekking: Ek stel belang. Vertel my hoe om 'n Handelsrekening Met ZERODHA Open - Die Beste Discount makelaar In Indië? 2. Daar is 'n klein vorm aan die linkerkant met die sub-hoof: 8220; Kry 'n oproep back8221 ;. 3. Vul die vorm korrek en klik op die knoppie 8220; Call Me Back8221 ;. Dis dit iemand van die maatskappy sal jy roep, en verduidelik hoe jy 'n rekening kan oopmaak met hulle. Sodra jy dit aflaai en vul die aansoekvorm maak seker dat / spoed pos dit aan die volgende adres koerier - sy Zerodha (Hoofkantoor): # 153/154, 4 Kruis, Dollars kolonie, OPP. Clarence Openbare Skool, Disclaimer: As jy aanteken aanlyn deur op die skakels in hierdie bladsy en stuur die vorm aan ZERODHA Bangalore adres hierbo genoem, sal jy onder my en ek kan 'n klein persentasie van die makelaars gegenereer uit jou ambagte te kry. Maar jy betaal nog Rs. 20 / - per handel volgens hul normale tussenhandel aanklagte. Ek sal jou help om te weet hoe jy ook mense kan verwys naby jou area en ook 'n bietjie geld wanneer jy mense verwys na hulle. Maar vir julle dit is belangrik dat jy oop rekening te help om onder my verder. Dankie.


No comments:

Post a Comment